dissabte, d’octubre 14, 2006

No pactar amb el PP

No m'agrada que CIU certifiqui davant notari que no pactarà amb el PP en cap dels hipotètics resultats de les eleccions al Parlament de Catalunya. No m'agrada que se li tanqui la porta d'aquesta manera a una formació que en molts aspectes coincideix amb la política del partit català. Qui millor que el PP per a reforçar una política econòmica menys socialdemòcrata i un poc més liberal? Qui millor que el PP per a ajudar-nos a endurir la política exterior i a donar més llibertat als nostres cossos de seguretat? D'altra banda entenc l'estratègia de Mas i els seus, que deuen haver pensat que els vots dels populars estan assegurats i que tampoc no interessa transferir vots d'una formació de dretes a l'altra i que el que ara cal és rascar vots, sobretot, en els votants tradicionals d'ERC que han vist amb ulls com a plats el desastre del tripartit. Per arreplegar aquests vots és absolutament necessari que aquest grup de votants tingui la certesa que de la seva aportació mai es podrà aprofitar un partit espanyolista com és el PP i, d'aquesta manera, no m'estranyaria que un elevat nombre de ciutadans passessin d'ERC a CIU com una vàlida alternativa nacionalista. Tinc els meus dubtes sobre si l'estratègia serà o no efectiva i al final no s'hauran de penedir, els convergents, d'estar incapacitats per a pactar amb el PP i veuran com la Generalitat vola de nou en mans de l'horror tripartit i som-hi amb quatre anys més d'oposició mentre Catalunya cau a trossos. El joc és arriscat però qui sap, potser va bé i vet aquí que, al capdavall, tenim govern català a Sant Jaume i n'esborrem qualsevol vestigi de la presència del país veí.

2 Comments:

Blogger Guillem Casas said...

1) M'arroba a ofendre que dubtis de la decisió dels votants d'ERC d'aquesta manera com si fòssim els inútils que només servim per a omplir forats.

2) Posar el PP en un govern català, germà, et puc assegurar que seria molt més ruinos que un tripartit.

3) Estic d'acord que el tripartit ha estat una tremenda merdassa però m'agradaria recordar que entre els "jefecillos" hi teníem a un alcoholic no reconegut i a un home que parla amb les falgueres i les tomaqueres.

4) Visca Catalunya, cony!

10/14/2006 1:59 a. m.  
Anonymous Anònim said...

prova

10/14/2006 12:25 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home