divendres, de gener 11, 2008

It Ain't Me Babe (Bob Dylan)

Marxa de la meva finestra tan ràpid com vulguis. No sóc el que tu vols, nena, no sóc el que necessites. Sé que estàs buscant algú que no flaquegi mai, que es mantingui sempre fort, que et protegeixi i et defensi tant si tens raó com si no. Algú que t'obri totes i cadascuna de les portes. Però aquest no sóc jo nena. No, no, no, no sóc jo. No sóc jo el que busques. Baixa de l'ampit de la finestra, baixa a terra. Jo no sóc el que tu vols, et decebré. Dius que busques algú que et prometi no marxar mai, algú que tan sols et miri a tu, algú que tanqui el seu cor per tu. Algú que mori per tu i molt més. Però aquest no sóc jo nena. No, no, no, no sóc jo. No sóc jo el que busques. Busques algú que et llevi cada vegada que caus, algú que culli tothora flors per tu. Algú que vingui cada vegada que el cridis i que t'estimi per tota la vida. Res més que això. Però aquest no sóc jo nena. No, no, no, no sóc jo. No sóc jo el que busques.

June Carter i el seu marit, l'enorme, inimitable, irrepetible i llargament enyorat Johnny Cash, cantant aquesta fantàstica cançó del seu amic Bob Dylan.

3 Comments:

Blogger Guillem Casas said...

Simplement brutal. It ain't me, babe. Segur que Johnny no era el que June buscava, però el seu amor va ser una flama que ni una tempesta tropical hauria apagat.

1/11/2008 12:19 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Hey! pues si todo va bien, este año podremos verle en Barcelona. Cita ineludible, eh!?


Saludos!

1/15/2008 7:04 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Has sentit mai 'Highway Patrolman' versionada per Johnny Cash?? Una perla!! També hi ha el 'I'm on fire' cantat per ell al disc 'Badlands. A Tribute to Bruce Springsteen'.

1/15/2008 11:46 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home