dissabte, de setembre 16, 2006

Mentre llegeixen

Mentre els meus estimats lectors m'honrin una vegada més llegint aquestes humils línies jo seré, segurament, passejant pels carrers de Londres. La llàstima de tot plegat és que tornaré molt aviat i em veuré obligat a seguir molestant qui em llegeix amb discursos polítics i d'actualitat que, ja ho sé, no són de la qualitat d'algunes de les meves parrafades literàries. Aquest viatge ha estat la perfecta excusa per deixar de banda, algun que altre dia, les anades i vingudes de Montilla i Maragall, la perfecta coartada per a poder desplegar recursos que em permeten parlar d'emocions i sentiments.

Si tot ha anat bé i el lector ha estat matiner, a hores d'ara esmorzo a l'hotel i em preparo per tornar a la civilització a Mayfair, si és d'aquells que em llegeixen a mitja tarda, dec estar voltant per Covent Garden esperant ja l'hora de sopar. Físicament no estic tan lluny de Barcelona però, parlant de les distàncies espirituals, que són les que més m'importen, si que ho sóc. Com a París, com a Dublín, també. Potser és que a Barcelona ja ho he fet gairebé tot, o potser és veritat que tenim una ciutat de segona, no ho sé, però sempre m'agraden més els llocs on viatjo que els llocs on visc. Imagina't Notting Hill de nit, quan tot és quietud i Jaguars amb tapisseria en cuir aparcats al carrer. Imagina't l'Hospitalet i compara. Sóc a Londres, ara mateix, i si no hi ha res d'estrany estic content.

Aquest article l'escric just abans de marxar, per a que el puguin vostès llegir a primera hora del matí, així que encara no podran notar que realment he entrat en contacte amb el clima britànic que m'obre els ulls més del normal i em fa estar més despert. Això ho deixarem per demà, si tot va bé. Dilluns seré a casa de nou, i haurem de treballar dur fins l'1 de novembre, amb aquestes eleccions tant importants que s'acosten.
L'únic que espero avui és haver aixecat alguna petita enveja i algun somriure de complicitat en qui s'alegri de pensar que passejo per Londres per premiar aquest estiu d'obligacions. Des de la ciutat que més estimo, bon dia a tothom.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ho sento però no he pogut esperar fins demà al matí i ho he llegit avui divendres quan son les 10:15 de la nit, segurament que ara mateix tú estaràs volant encara.
Et dessitjo que tinguis un bon viatge i que t'ho passis molt bé en aquesta ciutat que tant t'agrada.
Una abraçada molt forta.

9/15/2006 10:32 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home