dimarts, d’octubre 24, 2006

Gent que m'estima

Hi ha gent que m'estima perquè no escric del tot malament i tinc certa gràcia, hi ha gent, també, que m'estima perquè puc arribar a ser força agradable quan converso. Hi ha gent que m'estima per moltes coses, perquè m'agrada el Bruce, perquè m'agrada el Tour o perquè sóc liberal. Hi ha gent que m'estima perquè de vegades dono un cop de mà i gent que m'estima perquè els fa gràcia quan em creixo i faig veure que sóc millor que la resta. Hi ha gent que m'estima perquè tampoc no té ningú més a qui estimar, hi ha gent que m'estima perquè faig bé la meva feina o perquè no la faig del tot correctament. Hi ha gent que m'estima per rutina, perquè em veu cada dia. Alguna gent m'estima perquè es pensa que sóc bona gent i d'altra gent m'estima perquè semblo íntegre i coherent. Hi ha gent que m'estima descartant, perquè tu ets un imbècil i l'altra un subnormal així que l'única cosa decent que tenen sóc jo. Suposo que hi haurà qui m'estimi perquè no li sembli lleig o fins i tot perquè pensi que sóc atractiu. Hi ha gent que m'estima perquè simplement al·lucina quan els explico que estic tan boig com per anar a París a veure un concert de Rock and Roll i d'altres que m'estimen perquè es pensen que entenc una mica de tot. Hi ha gent que m'estima només avui i demà serà un altre dia, hi ha gent que m'estimava i ara ja no. Hi ha gent que m'estima perquè em gasto molts diners a casa seva i d'altres perquè sóc convergent. Alguns m'estimem perquè no voto sociata i perquè parlo en català. Alguns m'estimen perquè jo els estimo i d'altres perquè jo els odio. En algun lloc altre hi haurà qui m'estimi per treure'n profit i també qui m'estima per obligació. El que més em sorprèn, finalment, és que hi ha gent que m'estima perquè sí i que mai no m'ha demanat res. Aquest són els que jo m'estimo més i tinc l'orgull de presentar com els meus vertaders amics.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Aquí tens quatre que t'estimem de debò, encara que tu votis a ciu i nosaltres a ERC, jajaja.
PEP, GEMMA, EMMA e IVÁN.

10/24/2006 10:28 a. m.  
Blogger Guillem Casas said...

Aquí en tens a un latre que t'estima, encara que jo també voti a ERC. jejeje.

De fet ara no hauria de posar el Regidor jo... també hauria de posar family, no?

Escric aixó el dia després del gran dia. Gràcies un cop més germà.

Una abraçada! (espero ser dels de l'últim grup i no només el que es amic teu perquè t'agrada Springsteen)

10/26/2006 12:20 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home