dilluns, de gener 01, 2007

(Bons) Propòsits pel 2007

  • Seguir escrivint cada dia.
  • Creuar l’Atlàntic (Per anar als EUA, s’entén).
  • Tornar al Bulli.
  • Fer, com a mínim, un viatge amb “el trio”.
  • Fer, com a mínim, un viatge amb “els quatre”.
  • No deixar de sopar amb l’ND, tot i les barreres internacionals.
  • Demostrar que la carrera de Dret i el treball diari són perfectament compatibles.
  • Batre el record d’assistència a concerts de Bruce Springsteen.
  • Suprimir l’Estat del Benestar.
  • Tornar a París i a Londres.
  • Guanyar diners especulant de manera salvatge.
  • Pujar molts ports en bicicleta.
  • Fer Montilla fora de la Generalitat.
  • Fer Zapatero fora de la Moncloa.
  • Tirar endavant els projectes pendents.
  • Que el Manel em segueixi deixant entrar al Tirsa.
  • Aconseguir que mes germanes em parlin definitivament en català.

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Crec que n'haurem de fer uns quants junts, oi?

Podríem fins i tot ajuntar-ne:

Tornar a Londres i a Paris tot batent el rècord d'assistència a concerts del Bruce.

Jeje! El meu propòsit és que sempre que em necessitis en algun dels teus, jo hi sigui.

Una abraçada i bon 2007!

1/01/2007 4:27 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Has encertat al posar entre parèntesis lo de Bons.

Feliç 2007 Raül.

1/01/2007 8:08 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Esperem que s'et compleixin tots aquests desitjos. Feliç 2007.
"Els tiets i cosins".

1/01/2007 10:13 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home