dimecres, de març 14, 2007

La meva personalitat

I bé, l’altra nit havíem d’anar a fer unes copes a no sé on. Amb els amics ens vam repartir en dos cotxes i a mi em va tocar conduir, fantàstic. El meu cotxe és un cotxe normal i el del meu altre amic que el duia sembla un reactor a punt d’anar-se a bombardejar l’Iraq, en diuen tunning. Jo, em remarca sempre aquest amic, sóc un avorrit i totes aquestes coses, perquè no rebento massa els límits de velocitat establerts i condueixo sense que l’agulla de les revolucions toqui la part vermella del comptador. Ell diu que és Fernando Alonso i que jo no tinc personalitat. Vaig sortir davant, ell al darrera, perquè, és clar, molt córrer, però d’orientació ni fava, això sí, a la primera que va poder em va sobrepassar amb sorollet de rodes derrapant contra l’asfalt, fum negre sortint del tub, neons encesos i límit de velocitat duplicat. Al seu cotxe hi anaven noies i, és clar, les havia d’impressionar. La Guàrdia Urbana, que tu et penses que no però sempre hi són, l’esperava a la cantonada següent. Bona nit, documentació. Bufi aquí si-us-plau. Renoi, es veu que les tres cerveses d’abans sí que donaven positiu. I ja et veus el panorama, reactor immobilitzat, nit espatllada, tothom –les noies més que impressionades enfadades incloses- cap a casa en dos viatges del meu cotxe sense personalitat. El dia següent el vaig acompanyar a retirar el cotxe del dipòsit on se l’havien endut i vaig pensar que acabaria per dir-me que s’havia equivocat i que jo ja feia bé de respectar el codi de circulació. Doncs no, que els policies són uns fills de puta i que jo segueixo sense tenir ni personalitat ni sang. Jo, com que en el fons és un bon noi, callo i segueixo conduint. I res tu, que vagi fent amb la seva personalitat, que jo, de moment, prefereixo quedar-me amb els punts del meu carnet. I amb els calers de les multes que no em posen per no tenir personalitat, és clar.

7 Comments:

Blogger Guillem Casas said...

Jeje! Quin paio aquest dels neons! Jo saps què faria? Agafar el teu cotxe, fer un carregament de la bona música que tu bé saps i anar al Coll de la Marrana un cop tornis dels States. I la personalitat? Sí, home, sí... que vagi dient que jo ja seré feliç i tu amb els teus punts i la teva vida també!

3/14/2007 12:09 a. m.  
Blogger Guillem Laporta said...

JEJEJE. Pobre chaval. I d'avorrit res!

3/14/2007 2:34 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Quin paio! Bé, faré un comentari que suposo que tots hem anat interioritzant mentre anàvem llegint el text: s’ha de tenir molta més personalitat per seguir el teu ritme sense “contaminar-te” de l’entorn (noies, alcohol, sopar, etc) que per arrencar a corre endut per l’eufòria del moment.

www.guillemcarol.cat

3/14/2007 9:45 a. m.  
Anonymous Anònim said...

La meva dona si que té personalitat, i no aquest tunejat! Tant l'ajuntament de BCN com jo ho sabem molt bé.

3/14/2007 7:07 p. m.  
Blogger Dessmond said...

Bé un tio que s'enmiralla en Fernando Alonso, que vols que et digui. Hauria de tunejar-se alguna cosa més que el cotxe per anar bé.
En fi, tu dedicat al teu aborriment, que vas pel bon camí.

3/14/2007 8:16 p. m.  
Blogger Moré said...

apa , qu tens unes amistats que fan una mica de por eh !!!

3/14/2007 9:55 p. m.  
Blogger Maria Vila said...

Déu n'hi do, Déu n'hi do... I ja estàs sencer, amb amics així?

3/14/2007 11:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home