dimarts, de setembre 04, 2007

Un núvol negre

I tot d'una, un núvol negre. Bé, és cert que qui escriu no està en disposició de queixar-se de res, estaríem bé, però és d'altra banda veritat que l'atzar de les sensacions és absolutament indiferent a tot quant condicionament previ. Tot d'una, un núvol negre que empaita els somriures i enfonsa els salts d'alegria. Tot d'una, un núvol negre que tot ho tapa. És cert que és de cínics i de malcriats queixar-se en excés i per això jo no em queixo massa, però ningú està exempt de rebre la fúria dels núvols negres en les nits de tempesta. Tot d'una, un núvol negre que, sense motiu aparent, o potser per molts motius capaços ja de fer vessar un got sencer, cobreix la lluna que començava a retallar la seva silueta rera les muntanyes. Tot d'una un núvol negre i cinc cançons que l'acompanyen:

-Dreams - Fleetwood Mac
-At Seventeen - Janis Ian
-21 de Abril de 1981 - Loquillo y Trogloditas
-Stolen Car - Bruce Springsteen
-Si tu no vuelves - Miguel Bosé


4 Comments:

Blogger Guillem Casas said...

No em preguntis perquè, entre l'escrit i la imatge m'he imaginat una travessia per les llargues carreteres dels States, amb el mateix núvol i una sola cançó trencant el silenci sepulcral. El cotxe ja sabem quin és, els seus ocupants també, la cançó, tu mateix, jo ja tinc la meva.

;)

9/05/2007 9:58 a. m.  
Blogger Odalric said...

Hem de fer el sopar pendent JA per foragitar els núvols, encara que només sigui una estona...

9/05/2007 8:14 p. m.  
Blogger Guillem Laporta said...

Sí, sí. un sopar!

9/05/2007 8:43 p. m.  
Blogger Jordi Coll said...

S'ha de posar data ja!

9/05/2007 9:16 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home