dilluns, de setembre 17, 2007

Magic (Bruce Springsteen)

Tinc una moneda a la mà, puc fer-la desaparèixer. Tinc una carta sota la màniga, digues-la i la trauré just del darrera de la teva orella. Tinc un conill dins del barret. Si vols passar i veure, això és el que serem, això és el que serem. Tinc esposes als canells, aviat els faré relliscar i hauré marxat. Encadena'm i fica'm dins una caixa al riu mentre es lleva el sol. No creguis ni una sola cosa del que sentis i encara menys del que vegis. Això és el que serem, això és el que serem. Mira, tinc una espasa ben afilada i brillant, tan sols necessito un voluntari. Puc tallar-te per la meitat mentre em somrius. La llibertat de les teves cançons balla lentament com un fantasma entre els arbres. Això és el que serem, això és el que serem. Hi ha un incendi avall que s'acosta, així que deixa tot el que sàpigues i porta només el que sentis. Al camí, el sol s'amaga lentament, algú penja dels arbres. Això és el que serem, això és el que serem.

Traducció de la fantàstica Magic, que dona títol al nou àlbum de Bruce Springsteen.

6 Comments:

Blogger Guillem Casas said...

Això és el que serem, això és el que serem.

Queda menys, queda menys...

9/17/2007 12:07 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Hola Raül, sóc en David Morgades, un convergent de Mataró. Voldria saber si voldries enllaçar els nostres blocs convergents.
El meu bloc és http://elracodemataro.blogspot.com/

Ja em diras alguna cosa.

Una abraçada.

David Morgades (CiU)

9/17/2007 1:53 p. m.  
Blogger Jordi Coll said...

No sé com t'ho fas, però tothom et té per convergent!

9/17/2007 6:21 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Hola, pinta bé aquesta cançó. Si voleu llegir crítiques musicals, polítiques, futbolístiques --> http://www.ulldepoll.wordpress.com Un blog nou amb molta acceptació!

9/18/2007 2:11 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Ja teniem ganes de veure una cançó traduïda d'aquest nou disc. Gràcies! i continua que encara et queden 11.

9/19/2007 2:20 p. m.  
Anonymous Anònim said...

A ver, voy a intentar darle otra oportunidad al Boss, pues hasta la fecha no ha conseguido durar más de una semana en mi iPod XDD

A los fans (y al jefe del blog):
Tres canciones de Bruce, un, dos, tres, responda otra vez:

9/19/2007 6:22 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home