divendres, de gener 09, 2009

"Això no ho has argumentat"

És una tàctica habitual entre certs pseudo-intel·lectualoides progres -que pensen que aquesta meva tendència sorneguera a l'hora de donar opinions vol dir que no he llegit Schopenhauer- desqualificar les meves afirmacions pel fet “que no estan argumentades”. No sé si aquests mestres de la retòrica exigeixen que cada vegada que algú diu que l'aigua bull a 100 graus acompanyi la sentència amb la corresponent explicació científica que la suporta, però a mi sí que m'ho fan. Ensinistrats com ho estan per les organitzacions político-terroristes on militen, no dubten en mossegar com gossets cada vegada que senten una veritat d'aquelles que el seu partit ha decidit vetar. Alguns ho fan simplement perquè són rucs com una mala cosa i s'han empassat les ordres de l'aparell propagandístic pel qual treballen i d'altres -els pitjors- són els ideòlegs de tot plegat i ho fan perquè són gent dolenta. Aquí a E-Street ens prenem les coses amb humor i de vegades ens permetem fer broma d'assumptes seriosos, hem estat prou intel·ligents per no deixar-nos sotmetre. Tornant al tema central, alguns progres m'insulten perquè dic que Israel té dret a defensar-se i no acompanyo aquesta afirmació de tot l'argumentari que em fa arribar a aquesta conclusió. La veritat és que no penso donar-los de nou el luxe d'una classe gratuïta, ja ho he fet algunes vegades i pobrets no han après res de res. Però que quedi clar que a mi no m'enganyen, que no aconseguiran fer-me pensar que el que dic és mentida simplement perquè no ho argumento cada vegada que ho he de repetir. Que quedi clar que a mi els monstruosos aparells d'aquests grups feixistes en els que s'han inserit no m'espanten el més mínim perquè sóc lliure i dic el que vull. I ja que hi som: l'aigua bull a 100 graus i Israel té dret a defensar-se.

3 Comments:

Blogger Jordi Coll said...

Sí.

1/09/2009 11:29 a. m.  
Blogger "el Primo" said...

I els Palestins no tenen dret a defensar-se xato?

1/09/2009 11:31 a. m.  
Blogger Guillem Casas said...

Ja t'acostumaràs als comentaris del Primo. Són d'aquests que comentes als que se'ls hi ha d'explicar "que l'aigua bull a 100º".

D'altra banda, m'he sentit com dius un fotimer de vegades, jaja. Jo encara pico sovint i faig l'explicació científica... digue'm bon jan.

1/10/2009 2:22 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home