dimecres, de març 07, 2007

En favor de l'Oleguer

A mi l’Oleguer Presas, en principi, ni em ve ni em va. Home, si ens haguéssim de posar seriosos potser diria que no em cau gaire bé i que em sembla que té uns ideals equivocats, però em sembla un paio força coherent i que es fa respectar. És per això que m’agradaria escriure avui en favor seu. Crec que, després del seu article sobre la condemna de De Juana Chaos, on realment no deia cap barbaritat ni res que estigués netament fora de joc, ha estat criticat d’una manera ferotge per gent que probablement ni tan sols ha llegit el text, alguns perquè no han volgut i d’altre perquè no saben llegir. L’Oleguer s’ha vist insultat i xiulat a camps tan lamentables com la Romareda i Mestalla, on un no sap si hi van aficionats al futbol o homes de les cavernes, per, total, quatre ratlles on, d’acord, es diuen coses una mica estranyes però sense perdre en cap moment ni la correcció ni l’elegància. El problema de l’Oleguer, i és per això que escric, és que és català i mai no calla, i com és català i mai no calla els mateixos imbècils que es pensen que el valencià és una llengua i un bon grapat de pallassos aragonesos –naturalment no tots els que hi havia a l’estadi, ja m’enteneu- se senten amb la suficient autoritat moral per dir-li de tot. L’Oleguer, equivocat o no, ha fet les coses amb força tacte i sense comprometre el club que el paga –només faltaria- però l’Espanya de la fritanga, Espanya, vaja, ja ha jutjat i ja ha dictat sentència i s’ha llençat a comprar sabatilles Kelme. Oleguer haurà d’aguantar de tot a cada partit de Lliga que el Barça jugui fora de casa. Per tot això, i perquè sempre hem cregut en una certa compensació, a Les Lleixes ens declarem fans de l’Oleguer i comuniquem als senyors de Kelme que es poden ficar la seva merda de roba pel recte. A la porra Barça – Madrid de la feina, a més, he apostat per un 2-1 amb gol de, sí, sí, sí, Oleguer Presas.

8 Comments:

Blogger Guillem Casas said...

Ben fet company! Molt ben fet. Déu (Bruce) t'escolti i marqui!! Jejeje! Si guanyes la porra t'emportes una "pasta"!

3/07/2007 12:45 a. m.  
Blogger Maiol Sanaüja i Soler-Rossell said...

Totalment d'acord!

Has dit, però, que el segon gol que els hi marcarem dissabte serà fet pel mateix Oleguer, de cap gràcies un còrner i al '89 ;)! Elevat sia Bruce i que t'escolti jjajaja!

Com ho encertis... no hi haurà oràcle que t'eclipsi :P!

3/07/2007 5:47 p. m.  
Blogger Bensalem said...

Raül, no hi estic d'acord -et perjuro que no és personal-.

Deixant de banda les declaracions d'Oleguer -que he de dir que en bona part comparteixo- crec que no s'ha d'aprofitar una posició mediàtica per expressar unes opinions que ningú escoltaria -exceptuant la santa mare d'en Oleguer-. El sou milionari que cobra arrossega inevitablement l'etiqueta de "Oleguer, JUGADOR DELLL FCBARCELONA", i des d'aquell moment representa a tots i cadascun dels barcelonistes d'arreu del món.

Aproximadament com la famosa entrevista entre Mas i Laporta.

No sé; tot plegat em grinyola.

3/07/2007 9:22 p. m.  
Blogger Moré said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

3/07/2007 9:48 p. m.  
Blogger Moré said...

Precisament jo opino el contrari que Julian Carax -no entro a valorar el que diu l'Oleguer- ; però el fet de que sigui jugador mediàtic precisament no li ha d'impedir dir el que pensa. I per suposat a mi m'agraden molts jugadors de futbol però no m'identifico ni amb el que diuen , ni amb el que fan ni amb la seva vida... tampoc ho faig amb el meu barber. L'Oleguer té dret a dir el que vulgui, com i quan vulgui, i ni el Laporta -que és nefast com a president- ni ningú tenen dret a censurar el que diu pq és del Barça . Si Oleguer diu alguna cosa delictiva per això hi han els jutjas i si no carretera i manta.

Prefereixo un jugador com Oleguer amb una cosa més que un cacahuet al cap que molts d'altres qe solament els interessen els cotxes , L'ipod i anar a fotre's fins el cul asl restaurants.

3/07/2007 9:51 p. m.  
Blogger Raül Alcón said...

Aleshores, Julian, vols dir que jo no puc parlar sobre política perquè represento l'empresa per la que treballo? O jo si puc perquè cobro poc? Als rics, a més d'espoliar-los amb l'IRPF, els hem de fer callar?

Gràcies per comentar! ;)

PS: Moré, no t'agrada en Laporta?

3/07/2007 10:58 p. m.  
Blogger Moré said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

3/08/2007 8:48 a. m.  
Blogger Moré said...

No , no m'agrada en Laporta. Un president que desacredita els seus jugadors -el cas d'Oleguer- , que "col·loca" el seu cunyat a la junta i menteix sobre la seva condició. Que menteix -com ja ho va fer a la campanya amb temes de jugadors; que es desfà amb mètodes totalitaris de gent de la junta; que acusa de coses que ell va fer amb "l'elefant blau" per carregar-se la incipient oposició que pot tenir no em pot agradar. Un candidat que no va tenir escrúpols en les eleccions per usar la identitat d'altres candidats per fer por a l'electorat , no em pot agradar... però és problema del Barça... El Barça té amb el que està patint el que els seus socis es van buscar.

3/08/2007 8:50 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home