divendres, de març 02, 2007

Si algun dia sóc ric i gran (Acoustic Version)

Si algun dia sóc ric i gran, com fa poc us comentava, potser votaré partits d’esquerres. Si algun dia sóc ric i gran tindré un àtic a la Via Augusta que estarà a tocar del del meu amic Guillem Casas. Al parking hi haurà un parell de cotxes i a no ser que sigui immensament ric i gran, tan ric i gran com per a tenir un Ferrari F430, suposo que faré amb un Porsche Carrera i un Audi Q7. Normalets, allò per anar fent. Amb en Guillem i les dones farem sopars cada divendres, avui a casa teva, avui a la meva i sobre una vegada al mes el farem a París o a Londres, que si Le Gavroche, que si l’Ambroisie...En fi. Com que en Bruce Springsteen és immortal, suposo que farà gires acústiques arreu i nosaltres ens anirem a veure’l sempre a Amèrica. El viatge de l’estiu, també amb les dones, Andrea i Mary, per exemple, l’anirem alternant entre Canadà, Austràlia, Nova Zelanda i Suïssa. Per no col·lapsar-nos amb els llocs de sempre, vaja. De tant en tant a creuar la Route 66 amb el Mustang del Guillem. Si algun dia sóc ric i gran em passaré la vida fent les coses que més m’agraden amb la gent que més m’estimo. El que serà digne de veure, també, serà l’equip audiovisual que tindré al duplex. El cinema, al seu costat, una brometa. Si algun dia sóc ric i gran, i com que somiar surt força bé de preu, haurà estat gràcies a unes operacions conjuntes amb el Casas i no haurem d’estar tot el dia amunt i avall de la oficina. A Barcelona bé, però m’agradarà pujar sovint a la casa de Bagnères de Luchon, a fer rutes pirinenques amb la bici que m’aniré renovant cada temporada. Sempre que jugui al Barça, a fer servir els abonaments de l’estadi. Ja m’ho veig, els diumenges al matí esmorzant amb el Guillem al solàrium de Via Augusta i, entre glop i glop de suc de taronja, salvant països amb els interessos que ens sobrin. Si algun dia sóc ric i gran. Ja t’ho deia abans, somiar és gratis.

5 Comments:

Blogger Guillem Casas said...

Uooooooojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojoooooooooo!!!!!


Bé, si l'altre el vaig deixar a l'alçada de Déu, és a dir, de Bruce Springsteen, aquest és digne de que el mateix Zeus baixi de l'Olimp a veure'l i a ratificar que lo que acabes de dir ja es deia en les Sagrades Escriptures.

Somniar és fàcil, sí, però qué collons, a mi 'encanta!!!+

Ah! I hi han coses, com per exemple els projectes maquiavèlics, que ajudaran a posar la primera pedra del piset. Per cert, en tinc un de mirat que quan es mori l'inquilina (una pobra dona d'avançada edat) hi farem una oferta que no es pdoran resistir. 250m2 i una terrassa, menoi quina terrassa. Quins sucs de taronja que m'hi faria portar!

Bé doncs, me'n vaig a buscar la Mary que no se on l'he deixada!

Una abraçada germanet i que es compleixi tot ben aviat, ja tinc ganes de fer la 66 amb el Mustang!

We said until we died we'd always be Bloo Brothers!

Perquè la dedicació del video d'avui del Terrat no va ser feta pensant en pardals, precisament.

Gràcies!

En Casas.

3/02/2007 2:46 a. m.  
Blogger Maiol Sanaüja i Soler-Rossell said...

Mare meva Raül!! No tens àvia???!!! xD :P

Ja veig que ha estat profitós el somni desorbitat d'aquesta matinada, el qual no t'ha permès venir a primera hora de Teoria del Dret II, tot i que ens esperava una partida del "mentider" (mític).

Haig de fer-te un apunt! He creuat parcialment la Route 66 i no amb un Mustang, sinó amb els mustangs (cavalls híbrids entre els nadius i els nouvinguts amb els colonitzadors europeus) que anàvem galopant a redós del nostre cotxe quan, amb la calor seca d'Arizona, creuàvem el Gran Canyon del Colorado!

No sé si mai coneixeré en Guillem perquè em pugui permetre el luxe, a base de glops cítrics (taronjada, llimonada, etc.), per salvar països amb els interessos que em puguin sobrar.

Ara que, i com bé entendràs, la meva vida, energies i esforços aniran dirigits a salvaguardar i alliberar la nació catalana integralment sota la bandera d'un sol poble en marxa per la llibertat!!

PS: Ahir vaig estar sopant (parlant) amb en Ridao ;)! T'animes a anar al Parlament?

Benvingut al bàndol de l'Esquerra Nacional :)!

3/02/2007 4:18 p. m.  
Blogger Maiol Sanaüja i Soler-Rossell said...

Mare meva Raül!! No tens àvia???!!! xD :P

Ja veig que ha estat profitós el somni desorbitat d'aquesta matinada, el qual no t'ha permès venir a primera hora de Teoria del Dret II, tot i que ens esperava una partida del "mentider" (mític).

Haig de fer-te un apunt! He creuat parcialment la Route 66 i no amb un Mustang, sinó amb els mustangs (cavalls híbrids entre els nadius i els nouvinguts amb els colonitzadors europeus) que anàvem galopant a redós del nostre cotxe quan, amb la calor seca d'Arizona, creuàvem el Gran Canyon del Colorado!

No sé si mai coneixeré en Guillem perquè em pugui permetre el luxe, a base de glops cítrics (taronjada, llimonada, etc.), per salvar països amb els interessos que em puguin sobrar.

Ara que, i com bé entendràs, la meva vida, energies i esforços aniran dirigits a salvaguardar i alliberar la nació catalana integralment sota la bandera d'un sol poble en marxa per la llibertat!!

PS: Ahir vaig estar sopant (parlant) amb en Ridao ;)! T'animes a anar al Parlament?

Benvingut al bàndol de l'Esquerra Nacional :)!

3/02/2007 4:18 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Avui, i tenint en compte que els divendres són poc propicis per exercitar la matèria gris, només faré dos apunts:

1) Hi ha un proverbi popular -valgui la redundància- que diu que algú que és molt ric molt ric ho és perquè en algún moment de la seva vida -o en varis- ha estat un lladre, ja sigui de guant blanc o de guant de toxo. Et prefereixo pobre i honest a ric especulador :).

2) Cada dia veig més clar que, paradoxalment o no, les teves posicions i les d'en Maiol encaixen perfectament. Ai! Si en Lluís Companys aixequés el cap...(amb tots els respectes del món i més, Maiol :)).

Us recomano a ambdós un article d'en López Bofill publicat a l'Agost a l'Avui on recomanava a ERC pactar amb CiU...

En fi, deu ser que de política no en tinc ni idea...seré burro; jo que encara creia en els reis macs i en les esquerres de veritat.

3/02/2007 6:32 p. m.  
Blogger Bensalem said...

Per cert, m'he fet un blog. Òbviament hi estàs convidat.

3/02/2007 11:43 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home