divendres, de juliol 06, 2007

Només un dia, com cada any

Al final només queda un dia, com cada any. Demà comença el Tour de França 2007 i tinc la certesa que malgrat tots els escàndols relacionats amb el doping -pràctica habitual al ciclisme des dels anys vint- un grapat d'herois arribaran de nou a París i la ciutat serà de color groc. Com cada any, al final només queda un dia per a que comenci la millor cursa del planeta i la que més estimo jo i, com sempre, ja m'espero front el televisor. Londres llevarà el teló de l'edició 2007, un marc ben encertat. I després els Alps i els Pirineus faran que dringuin les espases dels més grans, sota la pluja i sota el sol. Com cada any, només queda un dia, però jo no puc esperar.

De passada, els anuncio que aquest web es convertirà, durant les tres setmanes de Tour, en centre d'informació de la cursa.

Recorregut de la grande bouclé 2007

1 Comments:

Blogger Jordi Coll said...

El primer record que tinc amb el meu avi és passar les tardes de juliol mirant amb ell les etapes del Tour. Ara ja no les miro amb ell, però el ritual és el mateix. Sempre es parla del Tourmalet, però el meu port preferit és l'Alpe d'Huez.

7/06/2007 12:06 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home