dimecres, d’octubre 10, 2007

Fede

Federico Jiménez Losantos és el símptoma que la llibertat d'expressió nou deu ser tan precària a Espanya. Aquest locutor de la COPE ha volgut ser censurat i assassinat però segueix amb el seu fantàstic programa cada matí. I això de fantàstic ho dic sense compartir sempre les seves opinions, però admirant profundament com s'atreveix, dia rere dia, a desafiar la pudent correcció política de la immensa majoria de mitjans de comunicació de l'Estat. No t'agrada Jiménez Losantos? Perfecte, posa la SER o Catalunya Ràdio i submergeix-te en el seu món meravellós i edulcorat, jo prefereixo la canya d'en Losantos i tinc el suficient criteri com per no seguir religiosament els seus mandats. Sentir la COPE de tant en tant no vol dir ésser un fundamentalista, crec que tot el contrari. “Somos libres” diuen alguns panells publicitaris de la cadena, i no sé si ells ho són, però segur que nosaltres sí, per decidir si els escoltem o no. Per molts, la llibertat d'expressió passa per la censura prèvia als continguts que no els fan el pes, llibertat d'expressió per Cuatro, la Ser i el Plus i censura per la COPE i El Mundo. La censura Estatal és un horror sigui qui sigui el qui ocupa el poder. Jiménez Losantos té la seva pólvora llesta cada matí, i no deixa ni un sol polític en peu, m'encanta sobretot per com enerva als progres i als independentistes talibans. Estic segur que ell és molt més moderat del que aparenta, però s'ho deu passar bé sentint com una munió d'ignorants se li tira a sobre sota l'empara de no sé quins principis de deontologia periodística, deu gaudir com un nen veient com des d'un micròfon es poden irritar tant les sensibilitats del votant mitjà -torno a pensar en Caplan-. Jo ric molt amb el seu programa i espero que vostès també en sàpiguen gaudir, cal sempre una mica de sentit de l'humor, sinó ja faria dies que estaríem morts.

2 Comments:

Blogger Guillem Casas said...

Jo he de dir que em posa una mica nerviós... jejejeje!! Tens raó, però quan parla de casa nostra m fot dels nrvis i també sóc lliure de no escoltar-lo, jeje! ;)

10/12/2007 9:56 p. m.  
Blogger Guillem Casas said...

Per cert, jo escolto Rac1, on gairebé sempre hi fan humor i esports, cosa que va bé!

10/12/2007 9:56 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home