divendres, de novembre 17, 2006

A long walk home

Is gonna be a long walk home. De vegades et sembla que has marxat molt lluny i que has fet coses que potser no devies, que t'has equivocat. Però si tens sort sempre podràs tornar a casa. Casa meva és la meva família i els meus amics. Mons pares, mes germanes, els meus tiets lectors, els meus avis i els meus amics de debò. Per molt lluny que hagi marxat, per molt lluny que sigui, crec que sempre podré tornar enrera si fa falta. Is gonna be a long walk home. Les carreteres de muntanya et duen a racons preciosos que mai no havies vist abans, condueixes a través de la nit en la solitud de l'habitacle del teu cotxe i la música t'envolta. Condueixes sense parar fins que un dia penses que ha arribat l'hora d'emprendre el camí de tornada. Wait up for me, is gonna be a long walk home. Sempre hi ha un moment per tornar enrera i prendre patates braves amb els amics que sempre t'han aguantat, pots anar al Bulli i fer el millor sopar del món, però hi ha nits que necessites unes pizzes i un partit de futbol. Pots tastar al Caelis el millor filet de bou que et puguis imaginar i, tot i així, ben sovint vull trucar la Gemma i que em convidi a menjar el seus magnífics canelons. El dia que m'equivoqui no podré tornar a sopar a l'Isidre, a casa sempre em posen un plat, per moltes vegades que hagi fet les coses malament. Pretty darling, wait up for me, is gonna be a long walk home. Ho vull tot i ho vull fer bé, però no cal avergonyir-se del que has estat, del que és la gent que més t'estimes. Sempre hi ha un disc del Bruce per sentir amb el meu millor amic, sempre hi ha una pista de karts i un partit de lliga diumenge a les nou. Avances sempre amb el cap ben amunt, avances sempre sense por, però no t'oblidis mai de tot el que et recolza en aquest progrés. Si un dia vaig dir que mirar els retrovisors és de covards està clar que em vaig equivocar. Is gonna be a long walk home.

3 Comments:

Blogger Guillem Casas said...

Canviarem allò de "Brillant" per un:
.
.
.
.
.
.
.
.
BRUTAL!!!!!!!!!!

11/16/2006 11:36 p. m.  
Anonymous Anònim said...

cada día escrius millor!! Fas que un s'emocioni. Felicitats de debò.
Per cert, a veure quan vens a menjar canelons!
Petonets!!

11/17/2006 2:40 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Tio ven pronto a comer a casa que la Gemma no hace canalones si tu no vienes.No cambies, de ti depende el futuro y de gente como tu.
ok TIO

11/17/2006 5:42 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home