divendres, de maig 18, 2007

Dancing In The Dark (Bruce Springsteen)

Em llevo al vespre sense res a dir, arribo a casa al matí i me'n vaig al llit amb la mateixa sensació. El que em passa és que estic cansat, cansat i avorrit de mi mateix. Ei, noia, necessito una mica d'ajut. No pots encendre un foc, no pots encendre un foc sense una guspira. Es lloga aquesta pistola, tot i que només estiguem ballant en la foscor. Cada vegada veig el missatge de forma més clara, la radio està encesa i em moc per tota l'habitació. Em miro al mirall i penso que vull canviar la meva roba, el meu cabell i la meva cara. No en fotré res, d'estar aquí assegut, hi ha alguna cosa succeint en algun lloc, n'estic segur. No pots encendre un foc, no pots encendre un foc sense una guspira. Es lloga aquesta pistola, tot i que només estiguem ballant en la foscor. T'asseus, fen-te vell, hi ha un acudit en algun lloc i parla de mi. Em trauré aquest món de les espatlles. Som-hi, la riallada va sobre mi. Queda't en els carrers d'aquesta ciutat i et destrossaran. Diuen que has de tenir fam, bé noia, jo m'estic morint de gana aquesta nit. Em moro per una mica d'acció. Estic posant-me malalt de jaure aquí intentant escriure aquest llibre. Necessito una reacció d'amor, vinga noia, mira'm ni que sigui una sola vegada. No pots encendre un foc seient aquí, plorant per un cor trencat. Es lloga aquesta pistola, tot i que només estiguem ballant en la foscor. No pots encendre un foc preocupant-te per si el teu petit món es col·lapsa. Es lloga aquesta pistola, tot i que només estiguem ballant en la foscor.

Traducció de Dancing in The Dark, Bruce Springsteen.


Bruce Springsteen and The E-Street Band - Dancing In The Dark, Barcelona 2002.

5 Comments:

Blogger Guillem Casas said...

Just a temps, com sempre! Si algú te un mal dia que es busqui un germà (costen de trobar de millors que el meu) i intentin saber d'un recoi de vegada qui és BFJS!!!!!! L'amic Frederick, collons! Springsteen! El Boss, el cap, diguin-li com vulguin!!!!

Ell.

5/18/2007 12:45 a. m.  
Blogger Ferran Caballero said...

La meva cançó preferida del Boss. Im-pressionant! Ets un geni i això s'ha de fer públic.

5/18/2007 3:41 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Si,si el video es muy bueno pero este que????
http://youtube.com/watch?v=1_CcP-7jWq8
A sigue traduciendo mas ....jejjeje

5/18/2007 6:21 p. m.  
Anonymous Anònim said...

gracias Raul por la cancion y el articulo tengo que decirte que esta cancion es impresionante y no me canso de escuharla, a pesar que tu siempre me decias que el Boss tiene temas mejores. Seguro que si contigo de este tema nada a discutir seria un error pero esta es genial. !ah! por cierto la noche del 17 de mayo de 2003 tambien para mi fue innolvidable. bueno guapo eso que continues escribiendo y trduciendo.UN BESAZO y DEJATE VER EL PELO.

5/18/2007 10:01 p. m.  
Blogger Maria Vila said...

Cada cançó del Boss és la seva millor cançó.

5/19/2007 1:27 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home