dilluns, de desembre 25, 2006

Sobre l'article d'ahir

Sobre els comentaris que rebé l'article d'ahir m'agradaria saber exactament on no sóc respectuós amb el cristianisme. No acceptar un dogma no vol dir no ser respectuós amb ell. Pel que fa als errors profètics, no em remeto directament a la Bíblia, que ja confesso que no he llegit sencera, però sí a d'altres estudis-resum que afirmen que l'arribada de Jesús a la Terra no va anar ben bé tal com anava prevista (No l'antecedeix, Elies, per exemple, ni porta la pau al món). Bon Nadal a tothom.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Una cosa és no acceptar un dogma i una altra de ben diferent és falsejar sobre ell.

Una tàctica que utilitza molt l'amic J. de la Torre és la següent:

Quins son aquests estudis-resum dels que parles?

Ja saps de la meva passió per l'egiptologia i creu-me, jo he llegit "estudis-resum" sobre les divinitats i faraons egipcis que fan posar la pell de gallina de les mentides que s'hi ensumen.

El tema d'Elies no se ben bé a què ve ja que, al menys a mí, m'apareix com a un profeta del segle IX abans de Crist sense cap vinculació de sang amb Jesús.

Jesús no va portar la pau al món? Què me'n dius de la sentència: "Donar exemple i predicar amb ell"? No has pensat mai que la gent que vertaderament creu en el cristianisme predica amb els seus valors?

L'estimat per tú President Bush, tan cristià com és ell, potser faria bé de revisar el Nou Testament que li van donar al fer la primera comunió (si és que la va fer). Però no em tinguis en compte aquesta frase que em titllaràs de demagog.

Tornant al tema del cristianisme, no és que faltessis el respecte voluntàriament, qui sap, però ho vas fer dient coses sobre el cristianisme que no son certes.

L'Alberto t'ho va dir molt clar: N'hi han que encara hi creiem en aquestes coses.

Apa, Bon Nadal (o Feliç Hanukkah, que és el que et toca a tu...)

12/25/2006 9:06 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home