divendres, de juny 15, 2007

5

He descobert que m'agrada molt més estudiar de nit que de dia. És una qüestió de romanticisme, sortir tard de la facultat i que encara ens quedi temps per fer alguna copa. Dormir fins tard l'endemà i començar la tarda escrivint una mica i anant al gimnàs per tornar de nou a obrir els llibres a la nit. La biblioteca de Jaume I és mig buida i silenciosa, una mica tètrica, potser, però ofereix un ambient molt més procliu a la concentració en la matèria amb la que ens barallem. Tornar a casa tard, amb els semàfors fent aquelles pampallugues que es pronuncien amb el cansament, creuar la ciutat que dorm i prepara un nou dia pel matí següent. He descobert que m'agrada més estudiar de nit que de dia i és una qüestió de romanticisme i d'efectivitat, que no sempre han d'anar renyits, aquests conceptes. Les conseqüències, però, són obvies, a les cinc de la matinada no penso fotre un article més llarg que aquest.

5 Comments:

Blogger Guillem Casas said...

Au doncs! Bona nit, bon dia o bona tarda, ves a saber! Jejeje! Quins horaris, noi... Jo ahir fins les 4 que també deu n'hi do!

6/15/2007 10:39 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Raül, ets un cas! No t'hem vist el pèl durant el trimestre i ara et deixes caure per la nit en la biblio de Jaume I... mare meva! Estàs fent l'horari del vampir jejejejeje

PS: Si tornes tan tard, encara podries xuclar la sang d'alguna indefensa xD Tot sigui per romanticisme jajajajajja

6/15/2007 10:46 a. m.  
Blogger Odalric said...

No m'ha quedat clar si a les 5 vens d'estudiar o de prendre unes copes... ;D

6/15/2007 11:59 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Suposo que a les 5 deus de venir de fer unes copes, ja que la biblio la tenquen a la 1.30, no?? XD

6/15/2007 10:22 p. m.  
Blogger Jordi Coll said...

Així que no se t'ha vist el pèl durant el trimestre... ets dels meus!!

6/16/2007 12:38 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home