divendres, d’octubre 19, 2007

Londres

Sempre hi ha un no sé què de tornar a casa quan arribes de nou a Londres. Sempre un pessigolleig quan l'avió s'enlaira i sobrevola el Pas-De-Calais, direcció a les illes britàniques. Londres no és Europa, tampoc és Amèrica, és el pont perfecte, la gènesi de tot plegat. Sempre hi ha un no sé què de tornar a casa quan passeges per Londres. Avui me n'hi torno i és quelcom diferent, m'hi acompanyen dues persones molt especials que no hi han estat mai i que han contractat simbòlicament els meus serveis de guia i traducció. Mai han fet viatges tan lluny i segur que estan més nerviosos que jo, i envejo en part tenir aquests nervis de la meva primera vegada a Londres. La màgia d'Internet, dels vols econòmics, de les ganes d'enlairar-se, al final ha fet que vagi a Londres molt més sovint del que mai hauria imaginat i que en aquesta ocasió m'hi acompanyin els meus tiets. Donc gràcies a qui sigui per aquesta sort i no em queixo, ser jove, em sembla, no és pas tan difícil. Segur que ser adult ho és molt més. Me'n torno a Londres un parell de dies. Els ho explico, com sempre, a la tornada.

9 Comments:

Anonymous Anònim said...

Gràcies per tot!!.

10/19/2007 8:58 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Aquests pijillos sou d'un patètic que fa riure. No havíem quedat que no tenies cales per anar a USA? Doncs no te'ls gastis per anar a Londres.

O potser és que els papàs han afluixat la mosca?

Si, tal i com us penseu, el futur del món depèn de gent com vosaltres, estem arreglats.

10/19/2007 1:23 p. m.  
Blogger El Director said...

Puta bèstia, Londres és la capital més oriental dels EUA, no fotem.

[Prova del nostre escàs elitisme és que permetem que idiotes com el del comentari anterior comentin als nostres blogs].

10/19/2007 7:45 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Collons, no dius al post que Londres no és ni Europa ni Amèrica? A veure si ens aclarim, directoret. I pentinat per sortir a les fotos, que estàs fatal.

10/19/2007 10:27 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Personalment, sempre he trobat Londres un pèl massa desmesurada. Una amalgama de mons i sub-mons desarticulada, només sostinguda per l'eficàcia policial i pel lliure mercat. Ara, això sí, a Londres s'hi respira la presència del poder en les seves múltiples vessants. No sé, sempre he trobat els britànics uns éssers curiosos, extranya barreja de bàrbarie i civilitat.
Salutacions

10/21/2007 5:04 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Have a nice trip buddy!

10/21/2007 8:11 p. m.  
Blogger Jordi Coll said...

Completament d'acord amb el primer anònim: com es nota que ets un noi de casa bona acostumat a que els papàs t'ho paguin tot!!

10/21/2007 11:44 p. m.  
Blogger Raül Alcón said...

Estimat Anònim no-pijo i perdonavides,

El Director i jo no som la mateixa persona, així que jo al post dic una cosa i ell al seu comentari el que li dona la gana.
Tu no saps res de la meva vida ni dels meus calers, no saps qui em paga o em deixa de pagar els viatges. T'asseguro que si els meus pares mel's paguessin ho diria, només per fer-te més ràbia.

Salut.

10/22/2007 7:51 a. m.  
Blogger Guillem Casas said...

Jajaja! Coi d'anònims.

Equip Foguera (Alcón & Coll)!! A l'atac!!! (Si m'hi voleu, serà un plaer, xD)

10/23/2007 10:04 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home