dimarts, d’octubre 23, 2007

Viatges pagats

Vaig riure molt amb un comentari que un anònim -valent- em deixava l'altre dia. Insinuava que mons pares em pagaven els viatges -ja saben, aquella sentència final típica, sempre precedida per l'ús de la paraula “ridícul” o d'expressions com “sou uns prepotents”. El comentari d'aquest analfabet m'és igual, però, com que és habitual trobar-ne de similars al meu bloc i al dels meus amics no deixa de sorprendre'm que la parròquia pensi realment que som gent de pasta. Suposo que això està relacionat amb el fet que no solem escriure articles queixant-nos del preu de l'habitatge o a que no ens han llegit mai llençar arengues assassines contra especuladors i comerciants. Una lògica aplastant. No és que vulgui donar explicacions sobre la meva vida, però vaja, els viatges me'ls pago tots jo anant a treballar cada dia. No és cap mèrit, és simplement una qüestió de preferències: vull viatjar, no tinc calers, per viatjar fan falta calers, ergo treballo, fi de la història. Ara bé, me n'alegro molt per la gent a la que els pares els paga els viatges. Quan jo sigui pare espero haver guanyat molts diners per a que els meus fills puguin veure les ciutats que m'agraden sense haver d'estar un munt d'hores treballant. Em diverteix veure la ràbia que produeix en certes eminències del comentari blogístic el fet de tenir diners. Es veu que els calers dels pares no valen, es veu que tel's has de guanyar tu i que a més has de queixar-te molt i molt per demostrar que no en tens. Funny. Així que, com ja vaig dir-li a l'anònim analfabet, si els meus viatges els financessin els pares ho explicaria obertament, només per fer bullir la seva sang i la de tota la gent com ell. Per cert, Londres molt bé.

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Molt bé, Raül: Resposta clavada. ;)

10/23/2007 7:18 a. m.  
Blogger Guillem Casas said...

Va Raül, accepta-ho. Ets un puto pijo de casa bona que sempre has tingut tot el què has volgut. Els papàs et paguen els teus viatgets a USA i a on vulguis i per això tot el dia despotriques a tort i a dret dels pobres dsgraciats que no tenen ni plat a taula (ja, ja, ja, quin riure..... -que s'entenguin els espais com a un signe de poca gràcia-). Ets un cabró sense cor!! Feixista!


PD.- Com ja deia en el post anterior: Equip Foguera a l'atac!!!

PD2.- Me'n alegro de que us ho hàgiu passat tant bé!

10/23/2007 10:09 a. m.  
Anonymous Anònim said...

"per això tot el dia despotriques a tort i a dret dels pobres dsgraciats que no tenen ni plat a taula "

Una setmana sense plat a taula, i deixarieu de riure, desgraciats.

Us falta humilitat a l'acceptar el que realment sou...investigueu, reflexioneu..

10/23/2007 10:19 a. m.  
Blogger Jordi Coll said...

Res a afegir al comentari del senyor Casas. Sobretot pel que fa a l'equip foguera! :D

10/23/2007 1:48 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home