diumenge, de desembre 02, 2007

Give My Love To Rose (Johnny Cash)

Me l'he trobat aquest matí a la vora de les vies, era a punt de morir. M'he agenollat, per sentir les seves darreres paraules. Ha dit "m'han deixa't anar de la presó a Frisco, durant deu llargs anys he estat pagant pel que vaig fer. Ara intento arribar a Louisiana, per veure la meva Rose i conèixer el meu fill. Doni-li el meu amor a la Rose, ho farà, si-us-plau, senyor? Porti-li tots els meus diners, digui-li que es compri roba ben bonica. Digui-li al meu noi que el pare està molt orgullós d'ell. I no s'oblidi de donar-li el meu amor a la Rose. Digui'ls-hi que moltes gràcies per esperar-me, al meu fill digui-li que ajudi a la mare a casa i a la Rose que intenti trobar un altre, perquè no estaria bé que visqués sola. Senyor, aquí hi ha una bossa amb tots els meus diners, no els durarà gaire, tal i com estan les coses. Que Déu el beneeixi per haver-me trobat aquest matí, i no s'oblidi de donar-li el meu amor a la Rose. Doni-li el meu amor a la Rose, ho farà, si-us-plau, senyor? Porti-li tots els meus diners, digui-li que es compri roba ben bonica. Digui-li al meu noi que el pare està molt orgullós d'ell. I no s'oblidi de donar-li el meu amor a la Rose.

Traducció de Give My Love To Rose, de la llegenda Johnny Cash.

Johnny Cash - Give My Love To Rose

3 Comments:

Blogger Guillem Casas said...

Puto Johnny Cash!!!!!!!!!!!

12/02/2007 11:03 p. m.  
Blogger Jordi Coll said...

De Johnny Cash em quedo amb A Boy Named Sue. No l'havia sentit aquesta.

12/03/2007 10:40 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

12/03/2007 6:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home